Noteringsfesten på Stockholmsbörsen fortsätter!

Noteringsfesten på Stockholmsbörsen fortsätter!

Under fjolåret listades rekordmånga bolag på Nasdaqs svenska marknadsplatser – 96 nya bolag som tillsammans tog in över 21 miljarder kronor i kapital – och det stora intresset för börsen ser ut att hålla i sig under 2018.

Nasdaq är sedan flera år tillbaka stolt samarbetspartner till Åre Business Forum. Jessica Stark, vd StyrelseAkademien och grundare SUP46, representerar Nasdaq under Deloittes Kvinnliga Nätverk den 11 april. Dessutom kommer delar av Nasdaqs svenska team att bege sig upp till Åre för paneldiskussioner och flera spännande möten med entreprenörer, investerare och beslutsfattare från hela landet.

- Åre Business Forum är en av vårens höjdpunkter och en utmärkt plattform för möten med både entreprenörer och etablerade bolag. Nasdaq är självklart på plats och deltar i diskussionerna även i år, och vi ser fram emot att upprepa tidigare års succé med att öppna och stänga börsen varje dag, direkt från Åre, säger Adam Kostyál, europeisk noteringschef på Nasdaq.

Klicka här för att komma till anmälan.

Program, talare och övrig information om Åre Business Forum hittar du här.