Recharge under Åre Business Forum

Recharge under Åre Business Forum

Under Åre Business Forum kombineras skidåkning och vinteraktiviteter med affärer och nätverkande. I år adderar vi konceptet Recharge som en del i programmet under 26-27 mars för att utöka möjligheterna till att kombinera inspiration och nätverkande med fysisk aktivitet och återhämtning.

Morgonjogg
Ge dig själv en härlig start på dagen med en lugn och skön morgonjogg medan fjällvärlden vaknar. 30 väl investerade minuter som ger dig de bästa förutsättningarna för en fullspäckad dag!

Morgonyoga
Väck kroppen och ge dig själv en skön start på dagen med morgonyoga! Det här passet kommer göra dig lugn, huvudet klart och vaket med känslan av att du är redo att ta dig an dagens utmaningar.

Tabata
Fräscha upp hjärnan med ett effektivt och energifullt träningspass fullproppat av träningsglädje! Tabata är intervallträning med både konditionsövningar och styrkeövningar där vi varvar 20 sekunders arbete med 10 sekunders vila under 4 minuter och på 20 minuter har hela kroppen fått en rejäl boost!

Skogsbada
Forskning visar att skogen är stresshormonernas värsta fiende. Redan efter bara 1 minut börjar hjärnan arbeta på ett annat sätt. Vi blir lugnare, gladare och piggare! Snacka om recharge! Ta på dig en varm jacka och sköna skor så är du redo för en promenad bland fjällbjörkarna!

Recharge-hörnan
I anslutning till Business Expo kommer du hitta det nya inslaget "recharge-hörnan". Ladda batterierna, hämta energi och återhämta dig under intensiva dagar. En snabb 5 minuters paus gör stor skillnad för både kropp och knopp och gör dig effektivare, kreativare och piggare!

Konceptet Recharge är framtaget tillsammans med den digitala träningstjänsten MyMOWO.

Recharge-aktiviteterna är en del av Åre Business Forums program och ingår i ditt deltagarpass.
Tidpunkter för aktiviteterna kommer finnas på vår hemsida.

Klicka här för att anmäla dig till årets evenemang.

Läs mer om Åre Business Forum här.