Petter Stordalen, ägare och grundare Strawberry Group

Superentreprenören Petter Stordalen till Åre 20 april!

Petter Stordalen är en av vår tids mest framstående entreprenörer, ledare och investerare. Med stort hjärta och passion för att skapa hållbara företag med människor och klimat i fokus, är han en av Nordens mest framstående affärsprofiler.

På Åre Business Forum 2023 kommer Petter att dela med sig av insikter och erfarenheter inom ledarskap, entreprenörskap och affärsutveckling, och om drivkrafterna för att skapa ett mer hållbart affärsklimat.

Koncernen Strawberry Group har idag över 15 000 medarbetare i Norden där exempelvis hotellkedjan Nordic Choice Hotels ingår med bland annat prisbelönta designhotellet Copperhill Mountain Lodge i Åre. Koncernen är även en av huvudägarna i Ving, Hurtigruten och Stureplansgruppen.

Med stort mod och engagemang omfamnar Petter Stordalen komplexa utmaningar, och skapar framtidstro i oroliga tider. Vi ser mycket fram emot att få välkomna honom till årets evenemang där vi kommer få höra om framtida möjligheter och hur vi skapar hållbar tillväxt med människor i fokus. Säger Anna Magnusson, Event Manager Åre Business Forum

Här kan ni läsa mer om Åre Business Forum 19-21 april.
Klicka här för att komma till anmälan.

Åre Business Forum är arenan med många spännande möten i en fantastisk miljö på Copperhill Mountain Lodge i Åre. Det är Nordens motsvarighet till Davos med fokus på hållbara affärer, investeringar och nya kontakter. På plats finns entreprenörer, ägare, koncernledningar, viktiga nationella aktörer, några av de bästa tillväxtbolagen i Norden samt några av våra mest aktuella politiker.