Foton från Åre Business Forum

Välkommen till Åre 19-21 april 2023!

Det är något speciellt som händer när man samlar människor under ett och samma tak, där fjällnära aktiviteter kombineras med nätverkande och inspiration.

När vi i år, efter närmare två år av väntan, åter igen kunde arrangera ett fysiskt evenemang, var det viktigare än någonsin att kunna ses för att knyta kontakter. Det är i personliga möten som vi kan hitta oväntade vägar för affärer och hållbar tillväxt.

Åre Business Forum samlar personer och bolag från olika branscher och positioner, där mångfalden skapar en intressant dynamik och nytänkande. Visionen är att vara Nordens Davos, en mötesplats för nyckelpersoner från näringsliv och politik, alla med ett gemensamt intresse för hållbara affärer, nya kontakter och att skapa tillväxt i Sverige och Norden.

Anmälan öppnar fredag 9 december.

Varmt välkommen till givande och intressanta dagar i Åre!

Åre Business Forum är arenan med många spännande möten i en fantastisk miljö på Copperhill Mountain Lodge i Åre. Det är Nordens motsvarighet till Davos med fokus på affärer, investeringar och nya kontakter. På plats finns entreprenörer, ägare, koncernledningar, viktiga nationella aktörer, några av de bästa tillväxtbolagen i Norden samt några av våra främsta politiker.