Välkommen till Deloittes kvinnliga nätverk i anslutning till Åre Business Forum den 27 mars

Deloittes kvinnliga nätverk bjuder traditionsenligt in till träff i anslutning till öppningen av Åre Business Forum. Vi bjuder in kvinnor från hela landet för att lyssna till inspirerande talare och utbyta erfarenheter.

Under årets träff är förändring och berättande i fokus. Vi har redan nu glädjen att presentera Cilla Benkö, vd Sveriges Radio, och Helena Westin, bl.a. styrelseledamot Cinnober samt initiativtagare till Stockholm Pride som två av våra talare.

När omvärlden förändras är det den som står stilla som halkar efter. Sveriges Radio har under Cillas Benkös ledning gjort en stor förändringsresa under senare år. De har genom att frigöra medel för innovation kunnat positionera Sveriges Radio i den enorma digitala konkurrensen. Samtidigt är det inte teknikutveckling som är Sveriges Radios primära drivkraft, utan berättandet.

Helena Westin kommer att dela med sig av sina erfarenheter kring att bygga och leda företag. Hon kommer också tala om en ny näringslivsfilosofi för att leda komplexa organisationer i en komplicerad tid, med utgångspunkt i hennes erfarenheter av varumärkesbyggande och aktivism.

Moderatorer för träffen är Anna Ekelund, nyhetschef Dagens industri, och Günther Mårder, vd Företagarna.

Hela programmet med samtliga talare kommer i inbjudan i januari.

Tid och plats:

Onsdag den 27 mars 2019
Prel. tid kl 16.00 - 19.15
Copperhill Mountain Lodge, Åre

Klicka här för att komma direkt till anmälan.

Träffen arrangeras i samarbete med Företagarna, Nasdaq, Nordea, Dagens industri och Åre Business Forum.