Fredrik Steen i nytt samarbete med Arken Zoo

Arken Zoo och Hundcoachen Fredrik Steen inleder ett samarbete

Arken Zoo vill hjälpa sina kunder att bli bättre hundägare och ett steg i detta är att inleda ett samarbete med Hundcoachen Fredrik Steen. Samarbetet kommer att fokusera kring utbildningar, föreläsningar och exklusivt material till medlemmar i Arken Zoo Klubben.

Nu inleder Arken Zoo ett samarbete med Hundcoachen Fredrik Steen och tillsammans ska man vägleda fler till att bli bättre hundägare genom att lära sig mer och stärka relationen med sin hund. Samarbetet kommer att innehålla en mix av aktiviteter som live-shopping, digitala samtal, tips och råd. Dessutom kommer medlemmar i Arken Zoo Klubben få tillgång till exklusivt material och olika aktiviteter.

– Vi är mycket glada för förtroendet från Fredrik Steen och den hjälp och rådgivning han kommer att kunna ge våra kunder. Jag ser goda möjligheter till ett utökat samarbete framöver. Vi delar samma värdegrund kring bra hundägande, träning och skötsel, säger Sofia Brusebäck, affärsutvecklare på Arken Zoo.

– Det här är fantastiskt kul och inspirerande! För mig är det viktigt att hitta ett företag som delar mina värderingar. Arken Zoo med sin hängivna personal och utbud passar min inställning till djur. Jag har arbetat med hundar hela mitt liv och för mig är det lycka när jag kan hjälpa andra hundägare till att få en stark relation med sina djur, säger Hundcoachen Fredrik Steen.

Samarbetet påbörjas december 2021.

Arken Zoo är Sveriges största kedja för allt till ditt husdjur med över 100 butiker runt om i landet. Arken Zoo ingår i Musti Group med totalt cirka 280 butiker i Norden. Genom våra fysiska butiker och vår e-handel erbjuder vi ett brett och prisvärt sortiment med produkter och tjänster av högsta kvalitet för ditt husdjur.

Eveliina Rantahalvari

Nordic Marketing Manager