​Djurklappar till ditt älskade odjur!

​Djurklappar till ditt älskade odjur!

Julklappar i all ära, men DJURklappar till din hundkompis är minst lika viktigt! Arken Zoo presenterar nu en rad nya julprodukter där leksaker, godbitar, kläder, bäddar och accessoarer hjälper till att skapa den ultimata julkänslan.

Arken Zoo presenterar nu en mängd julnyheter i butikerna, däribland julkollektionen med härliga kläder och roliga accessoarer från Little&Bigger. Här finns jul-kul till vovven från 69 kronor med alltifrån hoodie med renhorn till en julstrumpa att fylla med små presenter – och självklart en traditionell tomtedräkt för givmilda vovvar.

Little&Bigger kommer även med nya hundleksaker under namnet Holiday Parade! Dessa kostar från 49:90 och finns i olika varianter som tax, tomte, t-rex och mycket mer. Dessutom lanserar Little&Bigger den nya serien ScandiClassics med mjukisdjur från nordligare breddgrader; som pingviner, älgar, tomtar och snögubbar i olika storlekar. Pris från 79:90.

Lagom till jul kommer även Bark-a-Boo’s nya kollektion Berry Frost som består av 15 mjuka, härliga hundleksaker. Här vimlar det av pepparkakor, tomtar, renar och annat som hör julen till, men även flamingos, alpackor och annat roligt. Dessa finns i olika storlekar och utföranden med pris från 79:90.

För den som vill satsa på mjuka paket som alltid går hem hos fyrbenta vänner är en mysig bädd ett starkt tips. Varför inte överraska din vovve med Basic Blanket – bädd och filt i ett! Bädden har memory foam som formar sig efter hur hunden sover och finns i tre olika storlekar från 349 kronor. Perfekt för vintermys inne i värmen!

Självklart vill även din bästa vän ha en adventskalender och räkna ner till julen! Den läckra adventskalendern från ItsyBitsy innehåller 24 smaskiga och köttiga godisbitar som din hund kommer att älska! Kalendern kostar 89:90.

Dessa djurklappar börjar komma till Arken Zoos butiker i november.

Alingsås, Askim, Bollebygd, Borlänge, Borås, Bålsta, Enköping, Eskilstuna, Eslöv, Falkenberg, Falköping, Falun, Finspång, Färjestaden, Gustavsberg, Gävle, Göteborg, Halmstad, Handen, Haninge, Helsingborg, Huddinge, Hudiksvall, Hässleholm, Hörby, Järfälla, Jönköping, Kalmar, Karlskoga, Karlskrona, Karlstad, Kristianstad, Kungens Kurva, Kungsbacka, Kungälv, Lidköping, Limhamn, Linköping, Luleå, Lund, Malmö, Mora, Motala, Nacka, Norrköping, Norrtälje, Nyköping, Partille, Piteå, Skellefteå, Skövde, Sollentuna, Solna, Stockholm, Sundsvall, Trelleborg, Trollhättan, Täby, Uddevalla, Umeå, Upplands Väsby, Uppsala, Valbo, Varberg, Vetlanda, Vällingby, Västerås, Växjö, Ystad, Ängelholm, Örebro, Östersund.

Arken Zoo är Sveriges största zoofackhandelskedja med över 100 butiker runt om i landet. Arken Zoo ingår i Musti Group med totalt cirka 280 butiker i Norden. Genom våra fysiska butiker och vår e-handel erbjuder vi ett brett och prisvärt sortiment med produkter och tjänster av högsta kvalitet för ditt husdjur.