Kia och Svenska Mässan vinner månadens trycksak för november 2018

Månadens trycksak i november 2018

Nu har november månades vinnare blivit utsedd, den här gången gratulerar vi Kia och Svenska Mässan till vinsten!

Kia är en av världens största fordonstillverkare och har en stark anknytning till Sverige. Det rullar hela 130 000 Kia-bilar på de svenska vägarna vilket gör Kia till Sveriges tredje största bilmärke (2017).

I samarbete mellan Svenska Mässans design team och Kia togs denna unika och inspirerande monter fram under eCarExpo 2018. Kronan på verket blev en Fabric Frame Kub på hela 3x3x3m. Kuben stack verkligen ut på mässan och bidrog till att profilera Kia samt välkomna besökare till deras monter.

En finurlig idé och ett riktigt snyggt slutresultat ger kuben en välförtjänt titel som månadens trycksak i november 2018. Vi gratulerar Kia och Svenska Mässan till vinsten och bjuder som vanligt på tårta till månadens vinnare!

Foto: Svenska Mässan