Happify vinner månadens trycksak i oktober

Månadens trycksak i oktober 2019

En exklusiv inbjudan

Happify är en kommunikationsbyrå som arbetar med strategi. design. reklam. event, PR och innehåII i köpta, egna och förtjänade kanaler. De förflyttar varumärken och genererar affärer för sina kunder och arbetar med såväl lokala- som internationella uppdrag.

När Happify fick i uppdrag av sin kund The Wineagency att ta fram en inbjudan till sin producent Pierre Péters 100 årsfirande av champagneproduktion, tog de hjälp av oss på Arkitektkopia. För att uppmärksamma 100 årsjubileet hade Pierre Péters tagit from en unik champagne, Heritage, som enbart tillverkades i 1500 standardflaskor och 60 magnumflaskor. För att belysa exklusiviteten kring eventet ville Happify även att inbjudningarna skulle reflektera den känslan.

Med hjälp av CMYK+ använde de guld i texten och förstärkte gulddetaljerna i bilderna - resultatet blev mycket snyggt och inbjudan andas verkligen exklusivitet och har en överväldigande premiumkänsla.

Vi tackar Happify för gott samarbete och bjuder som vanligt på tårta till månadens vinnare!