Svensk Fastighetsförmedling tecknar avtal med Arkitektkopia

En snygg och säljande presentation blir allt viktigare vid försäljning av fastigheter. Svensk Fastighetsförmedling som årligen förmedlar tiotusentals objekt tar nu hjälp av Arkitektkopia för att producera visningsbroschyrer till de 230 bobutikerna runt om i Sverige.

Svensk Fastighetsförmedling är en av landets ledande fastighetsmäklarkedjor. Årligen förmedlar de 230 bobutikerna över 30 000 villor, fritidshus, bostadsrätter och kommersiella fastigheter.

Allt måste fungera
”Vi ställer höga krav på själva broschyren, såväl som beställningsrutiner och leveranstider. Eftersom vi är rikstäckande vill vi ha en samarbetspartner som kan hjälpa oss både lokalt och centralt. Mot den bakgrunden föll valet på Arkitektkopia”, säger Peter Austler, marknadschef på Svensk Fastighetsförmedling.

Förenklade rutiner ger mer tid till kunden
Produktionen av visningsbroschyrer tar mycket tid från mäklarna och det arbetet måste minimeras. Därför är förenklade beställningsrutiner med stöd vid utformning och korta leveranstider mycket viktigt.

”Visningsbroschyren bara måste vara på plats i tid inför en visning. Vi har utvecklat ett väl fungerade system för Svensk Fastighetsförmedlings mäklare över hela Sverige. Avtalet med Svensk Fastighetsförmedling innebär ett välkommet tillskott på kundsidan och vi ser fram emot vårt samarbete!”, säger Lars Franzén, VD på Arkitektkopia.

Mer information:
Lars Franzén
Tel: 08 50 60 70 03
E-post: lars.franzen@arkitektkopia.se

Kort om Arkitektkopia
Arkitektkopia är ett rikstäckande serviceföretag i den grafiska branschen. Med helhetslösningar bestående av tjänster, applikationer och produkter hjälper Arkitektkopia sina kunder med tryckt och digital information som ska spridas eller sparas. Arkitektkopia vänder sig till alla som behöver kommunicera – tydligt och snabbt. Ca 300 medarbetare arbetar med målsättningen att förenkla förekomma med mottot Pålitliga – Påhittiga – Personliga. Företaget omsätter ca 330 miljoner kronor och finns på 29 platser runt om i Sverige. Mer information finns på www.arkitektkopia.se.