​Arrow Electronics utsedd som Training Industry Top 20 IT Training Company

2 december, Stockholm - Globala teknikleverantören Arrow Electronics har blivit utsedd som ett av Training Industry Inc.’s ”Top 20 IT Training Company 2020”.

Training Industry har tillkännagett sina val för listan över 2020 Top Training Companies för IT-sektorn av utbildningsmarknaden.

Training Industry, en ledande forsknings- och informationsresurs för ledare inom företagsutbildning, tar fram sin Training Industry Top 20-rapport om kritiska sektorer på marknaden för företagsutbildning för att bättre informera yrkesverksamma om de bästa och mest innovativa leverantörerna av utbildningstjänster och teknologier.

Urvalet för listan över 2020 Training Industry Top 20 IT Training Companies baserades på följande kriterier:

• Bredd och kvalitet på innehåll och kurser för IT-utbildning
  • Ledarskap och innovation inom IT-utbildning
  • Företagsstorlek och tillväxtpotential
  • Kundernas styrka och geografisk räckvidd

Se listan över 2020 Top IT Training Companies

“This year’s Top 20 IT Training Companies quickly adapted to organizations’ changing work environments to provide content through various modalities to meet the needs of learners working from home,” säger Ken Taylor, president @ Training Industry. “These modalities include immersive learning approaches such as virtual labs, virtual instruction through a variety of technology platforms and on-demand learning. These companies continue to modify their delivery to ensure learners are receiving the best training that work with their schedule.”

Läs mer om Arrows utbildningsverksamhet.