Askås lanserar socialehandel.se

Askås har följt trenden under en lång tid och är bl.a. den första e-handelsleverantören som levererar en svensk internetbutik som är hundraprocentigt integrerad med Facebook*. Såväl partners och kunders intresse för detta ämne gör att Askås har valt att etablera socialehandel.se.

- Näthandel i och genom sociala medier kommer växa och vi kommer se en kraftig utveckling på tex. Facebook. Askås erbjuder sina kunder att ta del av och också vara med att driva denna utveckling. Askås drivs av en stark passion för e-handel och dess möjligheter och kommer alltid sträva efter att ligga i framkant av utvecklingen av var och hur man driver denna typ av handel, säger Jonas Askås, VD för Askås I&R.

Syftet med socialehandel.se är att de som besökar webbplatsen skall hitta intressant information och nyheter om social e-handel. I länksamlingen finns dessutom vägen till andra nyttiga webbsidor och bloggar på samma tema, både skandinaviska och internationella.

För mer information eller tips om innehåll eller länkar, ring eller skicka ett mail till:

Anders Nilsson
Key Account Manager