Torsdagar på Sjöängen genomförs som planerat under hösten 2020 – självklart utifrån myndigheters rekommendationer
Askersunds nya vardagsrum är foajén i kulturhuset Sjöängen. Här är alla välkomna att mötas kring ett intressant och varierande program med fri entré under hösten 2020. Vi följer myndigheters rekommendationer.