AddSecure och ARX förenklar larmhantering i passersystem. Rejält.

AddSecure och ARX förenklar larmhantering i passersystem. Rejält.

Larmkommunikation, larmabonnemang och larmöverföring kan kännas lite stressande. Nu kan säkerhetsinstallatörer och fastighetsägare andas ut. Nu ser man frukten av samarbetet mellan AddSecure och ASSA ABLOY Opening Solutions ARX. Tillsammans har de skapat en process för att beställa, aktivera och skicka larmdata på enklaste och tryggaste sätt.

Lösningen kombinerar ARX trygga larm- och passersystem med larmöverföring och mobil datakommunikation från AddSecure. Man har döpt lösningen till AddSecure Inside. Och det är precis som det låter. En integrerad larmsändare som förenklar både driftsättning och övervakning av larmkommunikation.

ARX säkerhetssystem, ARX centralenheter och ARX Communicator ingår i lösningen. Beställningen görs lugnt och fint via AddSecures kundportal.