Nu lanserar Yale två nya produkter för det smarta hemmet: Yale Smart Safe och Yale Smart Cabinet Lock.

Två nya produkter för det smarta hemmet

Yale bygger ut sitt ekosystem för det smarta hemmet med två nya produkter – Yale Smart Safe och Yale Smart Cabinet Lock.

Yale Smart Safe
är ett kassaskåp som är perfekt för förvaring av till exempel smycken och viktiga dokument. Du låser upp, övervakar samt delar ut accesser till kassaskåpet via appen Yale Home. Yale Smart Safe är även kompatibelt med fjärråtkomst och röststyrning via Google Assistant och Alexa.

Yale Smart Safe är ett kassaskåp som du hanterar via appen Yale Home.

Yale Smart Cabinet Lock monteras på skåpdörrar eller lådor och är utmärkt när du vill förvara till exempel mediciner och rengöringsmedel på en säker plats. Även Yale Smart Cabinet Lock hanteras via appen Yale Home. Det går även att låsa och låsa upp via knappsats.

Yale Smart Cabinet Lock är utmärkt när du vill förvara till exempel mediciner och rengöringsmedel på en säker plats.

För att kunna hantera Yale Smart Safe och Yale Smart Cabinet Lock på distans krävs wifi-bryggan Yale Connect.

De två nya produkterna utökar Yale-familjen som sedan tidigare innehåller bland annat Yale Doorman – Sveriges mest kända smarta lås – och Yale Linus, ett smart lås för lägenheter.