Arbeta på distans med digitala avtal och e-signaturer

Arbeta på distans med digitala avtal och e-signaturer

Digitaliseringen spelar en betydelsefull roll i globaliseringen. Den är samtidigt en viktig pusselbit för att det dagliga arbetet ska fungera för många av oss. Inte minst i tider av Covid-19 och social distansering, där behovet av nya, eller åtminstone andra sätt att arbeta har blivit nödvändigt inom en rad områden. Och, tack vare ett brett utbud av digitala lösningar har företag och arbetsgivare kunnat vända utmaningar till möjligheter, trots arbete på distans.

Behovet av att kunna sköta affärsdokument på distans är ett exempel vi märker av. Vare sig det gäller leveransavtal, anställningsavtal eller årsredovisningar, får vi förfrågningar om hur, och till vad Assently lämpar sig. Våra kunder upptäcker hela tiden nya sätt att tillämpa Assently e-signering och e-identifiering, internt såväl som externt. I många fall handlar det om att spara tid, förenkla administrationen, effektivisera processer eller höja säkerheten med de egna tjänsterna. Att arbeta helt online med digitala avtal och elektroniska signaturer, direkt i en webbläsare är både efterfrågat och uppskattat. Det underlättar arbetet i en mängd processer såsom:

• Inköp- och upphandling
  • Försäljning
  • HR, rekrytering och bemanning
  • Revision och redovisning
  • Support och kundservice

Vi sätter våra kunders behov i fokus och kan skräddarsy lösningar som är enkla att implementera och snabba att komma igång med. Assently gör det möjligt att bland annat:

• Sköta avtal utan fysiska möten
  • Komplettera webbmöten med säker dokumenthantering, utan integrationer
  • Begränsa åtkomst till webbsidor, applikationer m.m. genom inloggning med e-legitimation
  • Identifiera kunder eller mötesdeltagare med bankid
  • Få blanketter, standardavtal m.m. distribuerade och signerade via e-post, webb och sociala medier

Kom igång idag med gratis provkonto

Förutom möjligheten att arbeta på distans, finns det mycket att vinna på att modernisera och digitalisera, organisatoriska såväl som affärsmässiga. Med e-signering och e-identifiering som exempel, kan du med små insatser förenkla arbetsflöden, snabba upp processer och minska administrationskostnader när du sköter dina affärer online.

Tack vare kunder inom flera olika branscher och lång erfarenhet sedan starten 2011, förstår vi processer och arbetsflöden. Vi finns ett telefonsamtal eller webbmöte bort för att hjälpa dig hitta en lösning som passar ditt företag Kontakta oss

Säker elektronisk signering och legitimering för din verksamhet

Vi levererar säkra och smidiga lösningar för e-signering och e-identifiering till alla företag. Vi är alltid teknologiskt uppdaterade, ISO 270001-certifierade och betrodda av företag inom reglerade sektorer.

Assently
Holländargatan 20