Assently E-signering – Bäst i test i Finland!

Assently E-signering – Bäst i test i Finland!

Den Finska tidningen Tivi testade sex olika e-signeringslösningar i Finland. I testet ingick funktionalitet, användarvänlighet och “Signatory Usability”. Signatory Usability beskriver hur lätt själva signeringstransaktionen är och inkluderar mottagandet av meddelanden, identifikation och den faktiska signeringshändelsen. Vi kan stolt meddela att Assently vann hela testet med 4,5 poäng av 5!

Assently fick bra betyg på god användarvänlighet, mycket enkelt gränssnitt, stark autentisering och konkurrenskraftiga funktioner. Exempel på funktioner som stack ut var stödet för många filformat som du kan signera; från txt-filer till PowerPoint-presentationer och slippa därmed konvertera till enbart PDF filer. Att spåra signeringsprocessen och bläddra i arkivet var också enkelt i testet.
Andra e-signeringslösningar som var med: Visma, Adobe, SignHero, SignSpace och Sopimustieto.

Sitter din verksamhet i tankar om att ta del av säker e-identifiering och e-signering?
Boka en demo med oss så berättar vi mer om våra lösningar.

Använd tillförlitlig e-signering och e-identifiering i din verksamhet.

Med Assently ökar du säkerheten, förbättrar effektiviteten och kundupplevelsen.

Säker elektronisk signering och legitimering för din verksamhet

Vi levererar säkra och smidiga lösningar för e-signering och e-identifiering till alla företag. Vi är alltid teknologiskt uppdaterade, ISO 270001-certifierade och betrodda av företag inom reglerade sektorer.

Assently
Holländargatan 20