Assistansbokens lösning för höjd kvalitet inom personlig assistans vinner det viktiga entreprenörspriset "Årets innovatör" vid Guldstänksgalan

På bilden från vänster: Jonatan Hedin (styrelseledamot), Joakim Österlund (grundare och VD), Pavel Siddique (ansvarig teknisk utveckling, Indpro) och Emanuel Nyberg (grundare och affärsutvecklingsansvarig)

Assistansboken tog hem priset för Årets innovatör vid 2013 års Guldstänksgala i Västerås. Priset delas ut till unga företag som löst viktiga problem med en ny lösning och snabbt nått ut med sin nya produkt/tjänst.
– Detta pris är ett roligt bevis på att Assistansboken verkligen lyckats identifiera och löst ett viktigt problem, säger Emanuel Nyberg, grundare och affärsutvecklingsansvarig på Assistansboken.
– Vi hade aldrig kunnat komma fram med en bra tjänst så här snabbt utan snabbfotade och nytänkande kunder, samt stöd från våra utvecklare Indpro, ALMI i Västerås samt inkubatorn Create i Västerås avslutar Joakim Österlund, grundare och VD.

För vidare frågor, kontakta:
Joakim Österlund
joakim.osterlund@assistansboken.se