Pehr Dunger ansluter till Ateles som Head of Sales.

Pehr Dunger tillträder som säljansvarig den 1 januari 2021. Med över 20 års erfarenhet av digital handel från att sälja bl.a. Episerver, Adobe, Salesforce och Centra kommer Pehr med bred kunskap och förståelse för kunders affärer och olika plattformar.

– Det känns spännande att få börja arbeta ihop med kollegorna på Ateles. De är ett företag som ligger i framkant av digital handel och har många intressanta kunder och projekt att arbeta med. Jag kommer in med mitt driv inom sälj och kommer vara med och styra hur företaget bedriver sälj och första kontakten med företag som vill sats på sin e-handel. Det finns ett tillsammans-tänk i bolaget och ett driv om att alltid vilja leverera det bästa inom tech. Det känns bra att omge sig med likasinnade och inte minst ser jag stora möjligheter både inom e-handel, kompetensen inom Ateles och de möjligheter som partnerskapet med C.A.G Group innebär, det blir ett perfekt erbjudande på så många nivåer. Pehr Dunger

– Vi välkomnar med glädje Pehr till att vara en del i team Ateles och som en del i vår fortlöpande satsning om att vara Nordens bästa partner inom digital handel. Alla som jobbar i team Ateles är med och bygger något nytt vilket är en uppgift där Pehr kommer ha en ytterst central roll och leda vår affär inom sälj. Han är snabb att förstå kundens affär, utmaningar och hur plattformar ska användas för att skapa ett bra affärsvärde, därför föll det sig helt naturligt att Pehr ska vara en av oss och vara med när vi växlar upp.
Lars-Johan ”Lajjo” Strand. (CEO Ateles)