Stockholmsmässan 10-13/11 - Har du huvudet på plats?

STOCKHOLMSMÄSSAN, NOVEMBER 2011

”Har du huvudet på plats?” kan verka som en ganska märklig fråga men det har visat sig att uppemot 70 % av alla svenskar går runt med huvudet på fel ställe.

Atlasbalans är konceptet som på 10 månader gått ifrån totalt okänt till att hjälpa ca 2000 kunder att få huvudet på rätt ställe. Sedan lanseringen av www.atlasbalans.se i februari 2011 har sidan haft ca 45 000 unika besökare och Atlasbalans Facebooksida har idag över 6000 fans.

Atlasbalans finns för att vi vill hjälpa människor att få huvudet på rätt ställe, bli bättre och få kunskap om sin egen kropp på ett enkelt sätt. Konceptet kombinerar nytänkande företagande med en enkel och effektiv behandlingsmetod.

På Allt för Hälsan håller Atlasbalans till i montrarna C21:71 och C29:11, på totalt 22 m2.

ATLASBALANS?

Atlasbalans finns för att hjälpa människor att få huvudet på plats få kunskap om sin egen kropp på ett enkelt sätt.

GRATIS UNDERSÖKNING

På mässan kan du själv ta reda på om du har huvudet på plats eller om du bär på osynliga tyngder. I monter C21:71 väntas över 1000 besökare prova på en gratis undersökning av atlasbalans..

FÖRELÄSNING – HUR DU HUVUDET PÅ PLATS?

I sal T3 håller Atlasbalans två föreläsningar, torsdag kl 16 och söndag kl 11.

KONCEPTET – FRÅN 0 TILL 600 000 KR PER MÅNAD I OMSÄTTNING

I monter C29:11 presenterar vi affärskonceptet Atlasbalans för intresserade terapeuter.

VÄRMEMASSAGE – NY UNIK MASSAGEMASKIN

I monter C29:11 går det även att prova på nya massagemaskinen NBE 800.

Besök oss i montrarna under hela mässan. Det går även bra att maila info@atlasbalans.se

Atlasbalans – Bli Bättre – www.atlasbalans.se

• entreprenör
  • friskvård
  • stockholmsmässan 2011
  • atlasbalans

• Stockholm

Många svenskar går runt med huvudet på fel ställe vilket orsakar dålig hållning och balans – men även besvär som ont i ryggen, nackbesvär och huvudvärk. Vid en undersökning av 1260 personer i november 2011 hade över 95 % huvudet på fel ställe.

Hos kan du nu få en kostnadsfri undersökning av din balans och hållning genom bl.a. fotografering av ryggtavlan och hållning i profil. Bilderna går vi igenom tillsammans så att du själv får se hur du ser ut och våra duktiga terapeuter ger dig en individanpassad hälsoanalys med tips och råd för hur du kan bli bättre.
Läs mer på http://atlasbalans.se

Axel Bohlin