Öppet hus 1 sept för gratis enklare hörseltest i Kista

Audika öppnar ny hörselklinik i Kista med fokus på individanpassad hörselvård

1 september öppnar Audika hörselklinik upp dörrarna till en helt ny klinik i Kista. Den nya kliniken är specialutrustad för att möta kundernas högt ställda krav på hörselrehabilitering. I samband med öppningen av Audikas hörselklinik i Kista erbjuds öppet hus för gratis enklare hörseltest till personer som inte tidigare testat sin hörsel.

Audika öppnar upp en ny hörselklinik i Kista. Kliniken ligger på samma gatuadress, Kistagången 26, men flyttar en våning upp till en helt fräsch lokal som är utformad för att möta kundens behov, allt för att ge bästa möjliga individanpassad hörselvård.

- Kundfokus är alltid en av våra prioriteringar. Vid planering av den nya kliniken har vi förutom fokus på den senaste tekniken valt att satsa på akustiken. Det är viktigt att erbjuda en förtroendegivande och rofylld miljö för bästa möjliga kundupplevelse. Dialogerna mellan våra experter och kunder är oerhörd viktiga för att bygga långsiktiga relationer under hela hörselresan, säger Johan Strömberg, Verksamhetschef på Audika i Kista.

I samband med öppningen av Audikas hörselklinik i Kista erbjuds öppet hus för gratis enklare hörseltest till personer som inte tidigare testat sin hörsel.

- Det är viktigt att kontrollera sin hörsel regelbundet, och/eller så snart man börjar märka av tecken på nedsatt hörsel. Många drar sig tyvärr för att söka hjälp men genom att erbjuda öppet hus sänker vi barriärerna och gör det så enkelt som möjligt att testa sin hörsel. Det första steget till en bättre hörsel är alltid ett hörseltest och din resa mot ett fortsatt aktivt och socialt liv kan börja här. En individanpassad hörselrehabilitering är grunden till att fortsätta njuta av alla ljud som livet har att erbjuda, säger Mahsa Pourheidari, VD på Audika.

Under 1 september välkomnar Audika i Kista dig som inte tidigare testat din hörsel till att göra ett gratis enklare hörseltest utan att boka tid. Det är öppet hus hela dagen.

Mer information på: www.audika.se

Audika är din expert på hörsel med visionen att hjälpa fler att höra bättre. Vi tycker att alla detaljer i livet är värda att höra. För oss finns det inga kompromisser - vi vill att du ska nå din fulla hörselpotential. Vi arbetar utefter att varje person är unik och har enskilda behov. Audika hjälper dig till en bättre hörsel. Läs mer på www.audika.se

Kategorier

Audika arbetar på uppdrag av regionerna i Stockholm, Uppsala, Östergötland och Skåne. I Västerås, Kalmar och Karlskrona har vi helt privata kliniker.

Läs mer på www.audika.se

Audika – din expert på hörsel

Vår vision är att hjälpa fler att höra bättre

Ezgi Eriksson