Johan Rydell, avtalsansvarig på Nokas.

​AMF Fastigheter väljer Nokas som säkerhetsleverantör

Från 1 april ansvarar Nokas för bevakningen av AMF Fastigheters samtliga kontor och handelsplatser i Stockholm.

I avtalet ingår bland annat bevakning med väktare och ordningsvakter av de välbesökta handelsplatserna MOOD Stockholm, Fältöversten, Gallerian, Ringen och Västermalmsgallerian. Dessutom ingår bevakningstjänster för Urban Escape, ett helt nytt citykvarter som växer fram mellan Hamngatan, Regeringsgatan och Brunkebergstorg.

– AMF Fastigheter är en av Sveriges mest framgångsrika och innovativa fastighetsägare. Konkurrensen var hård och vi är väldigt stolta över att de väljer Nokas som samarbetspartner för de kommande åren, säger Johan Rydell, ansvarig för avtalet på Nokas.

– Nokas lyssnade på våra behov och presenterade en heltäckande säkerhetslösning som möter våra behov väldigt väl. Kombinerat med deras gedigna erfarenhet och breda tjänsteutbud fann vi att Nokas är rätt samarbetspartner för oss, säger Erik Nylund, drift- och säkerhetschef, AMF Fastigheter.

Johan Rydell, Key Account Manager, Nokas Security
Tel 073-424 50 83, e-post johan.rydell@nokas.com