Avarn Security bevakar Stadium Sports Camp

Avarn Security bevakar Stadium Sports Camp

I år är det äntligen dags igen för Stadium Sports Camp, Sveriges största sport- och upplevelseläger för barn och ungdomar. Avarn Security står för den stationära bevakningen nattetid i Norrköping.

Sedan starten för 25 år har fler än 100 000 ungdomar deltagit i lägren. De har fått pröva på många olika sporter och aktiviteter och träffat kompisar för livet. Stadium Sports Camp är en del av Stadiums hållbarhetsarbete och Stadium har sedan starten bidragit med nästan 65 miljoner kronor till föreningslivet.

– Vi är väldigt stolta över att än en gång kunna bidra till att skapa ett tryggt och säkert läger för både deltagare och ledare genom att våra stationära väktare är på plats på nätterna, säger Tobias Mellwing, stf platschef i Norrköping.

Tobias Mellwing, Avarn Security
E-post: tobias.mellwing@avarnsecurity.com