Bild: Nacka Forum/Unibail-Rodamco-Westfield

Avarn Security får förnyat förtroende i flera köpcentrum

Unibail-Rodamco-Westfield har förnyat avtalet med Avarn Security gällande ordningsvakter och larmcentralstjänster i fyra köpcentrum i Stockholm: Westfield Mall of Scandinavia, Täby Centrum, Nacka Forum och Solna Centrum. Avtalet gäller ett års förlängning med möjlighet till förlängning ytterligare ett år.

– Vi är mycket glada över att ha fått förtroende att fortsätta leverera våra tjänster ytterligare en period. Jag vill tacka våra duktiga och engagerade medarbetare som har bidragit till detta, säger Per Österborg, kundansvarig på Avarn Security.

– Vi är väldigt nöjda med samarbetet med Avarn Security och är mycket glada över det här förlängda partnerskapet. Vi ser nu fram emot att gemensamt fortsätta att arbeta för trygga och säkra platser för våra besökare, vår personal och våra hyresgäster, säger Christoffer Lind, Head of Shopping Center Management hos Unibail-Rodamco-Westfield Nordics.

Per Österborg, kundansvarig, Avarn Security
E-post: per.osterborg@avarnsecurity.com