Hakan Bilgic, driftchef och ansvarig för kommunbevakningar i Stockholm.

​Flera kommuner i Stockholm väljer Nokas som bevakningsleverantör

Nokas har blivit tilldelade bevakningsuppdraget åt Upplands Väsby kommun samt även vunnit uppdraget åt Järfälla kommun gällande kommunbevakning, där bland annat rondering, larmutryckningar och trygghetsskapande arbete med ungdomar ingår.

Nokas är sedan tio år bevakningsleverantör åt Ekerö kommun, som nu väljer att förlänga bevakningsavtalet med Nokas i ytterligare en period.

Sedan tidigare utför Nokas även uppdrag åt Sollentuna, Haninge, Nykvarns och Gnesta kommun.

Hakan Bilgic är driftchef med ansvar för kommunbevakningar på Nokas Security i Stockholm:

- Vi är väldigt glada över förtroendet och det känns bra att vinna nya och behålla våra befintliga kommunavtal för att vi har presenterat och genomfört de bästa trygghetsskapande lösningarna framför lägsta pris. Jag vill lyfta fram våra engagerade medarbetare som är anledningen till att vi har fått förnyat förtroende. De kommer ofta med förbättringsförslag och lösningar som kan skapa ännu bättre tjänster för kunden.

Hakan Bilgic, driftchef i Stockholm, Nokas Security, tel 073-347 02 70, e-post hakan.bilgic@nokas.com