Per Österborg och Johan Rydell, avtalsansvariga på Avarn Security.

​Köpcentrum förlänger avtal med Avarn Security

Farsta Centrum och Solna Centrum i Stockholm väljer att förlänga sina respektive avtal med Avarn Security gällande bevakning i centrumen.

Farsta Centrum ägs av Atrium Ljungberg och Solna Centrum av Unibail-Rodamco-Westfield.

– Vi har väldigt duktiga medarbetare och att de är uppskattade märks nu när kunderna väljer att förlänga våra avtal. Hårt arbete och ständig utveckling gör att vi kan behålla vår position som landets främsta leverantör till köpcentrum gällande trygghet och säkerhet, säger Johan Rydell, ansvarig för avtalet med Farsta Centrum på Avarn Security.

– Avarn Security arbetar med ständiga förbättringar och ett nära samarbete med kunderna, vilket utvecklar uppdragen. Vi har tagit fram systemet Avarn Analytics för rapportering, återkoppling och analys tillsammans med våra centrumkunder. På det sättet får vi fram underlag för att kunna hitta ännu bättre lösningar, säger Per Österborg, avtalsansvarig för Solna Centrum på Avarn Security.

Vill du veta mer?
Johan Rydell, avtalsansvarig för Farsta Centrum på Avarn Security