Bild: Colourbox.

Malmö Stad väljer återigen AVARN Security

AVARN Security får fortsatt förtroende att tillgodose Malmö Stads säkerhetsbehov. Det nya avtalet gäller från 1 januari 2020 och omfattar bevakningstjänster med både väktare och ordningsvakter. Det tecknas på två år med möjlighet till förlängning ytterligare två år.

Avtalet innebär att AVARN Security fortsätter att ha en viktig roll i Malmö Stads säkerhetsarbete med att förebygga, begränsa och åtgärda oönskade händelser och tillsammans med Malmö Stad bidra till ett säkrare och tryggare Malmö.

– Malmö Stad har varit vår kund i många år och vi är givetvis oerhört stolta över det fortsatta förtroendet. Vi ser fram emot att tillsammans med Malmö Stad utveckla det trygghetsskapande arbetet i staden. Jag vill också rikta ett stort tack till alla våra medarbetare vars stora engagemang och kompetens är en bidragande faktor till det fortsatta förtroendet, säger Anna Kristell, regionchef Syd på AVARN Security/Nokas.

Anna Kristell, regionchef Syd, AVARN Security/Nokas
E-post anna.kristell@avarn.se