Sähköpneumaattinen paineensäädin takaa hyvän hallittavuuden

Koskaan aikaisemmin paineensäätely näin korkealla virtauksella ei ole ollut helpompaa hallita. E/P-muunnin EV12 tarjoaa 6500 l/min virtauksella täysin uusia mahdollisuuksia. E/P-muunninta voidaan käyttää yksittäin, lohkoon asennettua usealla E/P-muuntimella tai yhdistettynä AS-sarjan huolto-yksiköiden kanssa, ja se on saatavilla I/O-linkillä teollisuuden tulevaisuuden tarpeisiin.

Paineensäätösovellukset vaihtelevat erittäin nopeista asetuspisteen muutoksista tarkkaan hienosäätöön.

Sähköpneumaattinen paineensäädin muuntaa tulevan sähkösignaalin vastaavaan pneumaattiseen paineeseen. Kaksi E/P-muuntimeen integroitua anturia mittaavat lähtevää painetta ja lähettävät signaalin takaisin ohjausyksikköön. Näin saadaan itsetarkastava yksikkö, joka on luotettava huolimatta pneumaattisen virtauksen häiriöistä tai paineen vaihteluista.

EV12 – täydellinen yhdistettynä AS-sarjan kanssa
Aventicsin uusi sähköpneumaattinen EV12-paineensäädin tarjoaa käyttäjille vapauden modernien pneumaattisen ratkaisujen luomiseen.

• EV12 mahdollistaa E/P-muuntimen asentamisen Aventicsin AS3-sarjan yksiköiden kanssa. Lisäksi voidaan valita virtauksen suunta.
  • Arvoja ja parametreja muutetaan suoraan näytöltä.
  • EV12:ssa on useita liitäntävaihtoehtoja: analogisia signaaleja, IO-linkki tai I/O-moduuleja Aventicsin AES-kenttäväyläjärjestelmässä.
  • Kaukosäätö mahdollistaa paineen säätelyn ja mukauttamisen prosessien nopeisiin muutoksiin. Sähköiset paineensäätimet ovat stabiileja korkeilla paineilla.
  • Alle 50 mbar:n toistotarkkuus ja hystereesi alle 65 mbar. Virtaus 6500 l/min.
  • Energiakustannukset alenevat, kun käytät vain sovelluksen tarvitsemaa painetta.

Tietoja Emersonista
Emerson (NYSE: EMR), jonka pääkonttori on St. Louisissa, Missourissa, on globaali teknologiaja insinööriyhtiö, joka tarjoaa asiakkailleen innovatiivisia ratkaisuja teollisilla, kaupallisilla ja yksityisillä sovellusalueilla. Emerson Automation Solutions -liiketoimintayksikkö auttaa prosessi-, hybridi- ja erillisiä tuotantolaitoksia maksimoimaan tuotantonsa, suojaamaan henkilöstöä ja ympäristöä sekä optimoimaan energia- ja käyttökustannuksensa. Emerson Commercial and Residential Solutions -liiketoimintayksikkö auttaa varmistamaan ihmisten elämänlaatua ja terveyttä, suojelemaan elintarvikkeiden laatua ja turvallisuutta, lisäämään energiatehokkuutta ja luomaan kestävää infrastruktuuria.

Saat lisätietoa vierailemalla täällä https://www.emerson.com/fi-fi/automation-solutions.

Tietoja AVENTICSISTA
Aventics on pneumatiikkakomponenttien ja -järjestelmien sekä räätälöityjen sovellusten johtava valmistaja. Pneumatiikkaan erikoistunut yritys valmistaa tuotteita ja palveluja teollisuusautomaatioon erikoisalueinaan Commercial Vehicles, Food & Beverage, Railway

Technology, Life Sciences, Energy ja Marine Technology.

Integroidun elektroniikan, innovatiivisten materiaalien ja ajankohtaisiin alueisiin painottumisen, kuten koneturvallisuus ja teollisuus 4.0, ansiosta Aventics on todellinen helppokäyttöisyyden ja älykkään teknologian keihäänkärki.

Aventicsilla on yli 150 vuoden kokemus pneumatiikasta ja se työllistää noin 2 000 työntekijää eri puolilla maailmaa. Saksan, Ranskan, Unkarin, Yhdysvaltojen ja Kiinan tuotantolaitosten lisäksi yhtiö on edustettuna yli 1000 maassa omilla myyntiorganisaatioilla ja jälleenmyyjillä. Aventics on sertifioitu laatustandardien ISO 9001 ja ISO/TS 16949, ympäristöjohtamisen standardin ISO 14001 sekä energianhallinnan standardin ISO 50001 mukaisesti.

Lisätietoja on annettu osoitteessa www.aventics.fi