Avisita blir officiell bokningspartner för SM-finalerna i innebandy 2015-2017

Svensk Innebandy och Avisita fortsätter det framgångsrika samarbetet där Avisita i egenskap av officiell bokningspartner samordnar bokningarna för deltagare och besökare vid förbundets evenemang.

Nyligen avrundades bokningssamarbetet för VM i innebandy i Göteborg. Nu skriver parterna avtal om samarbete för SM-finalerna i Ericsson Globe, Stockholm, för 2015 och ytterligare två år.

I rollen som officiell bokningspartner ansvarar Avisita för projektledning, bokning och administration av boende, transporter och kringarrangemang.

Vi är riktigt stolta över förtroendet från Svensk Innebandy att agera bokningspartner för ytterligare ett stort evenemang. Under de två år som vi har varit officiell bokningspartner till VM i innebandy har vi börjat lära känna innebandyvärlden och fått mycket uppskattning för vår service. Därför kliar det i fingrarna på oss att fortsätta utveckla våra tjänster och på så sätt bidra till ett förhöjt värdskap för hela SM-finalen, säger Karolina Flink på Avisita.

För mer information, vänligen kontakta:

Karolina Flink, VD Avisita AB, 0709-664 668, karolina.flink@avisita.com

Magnus Nilsson, arrangemangsansvarig Svensk Innebandy, 0760-38 20 41, magnus.nilsson@innebandy.se

Om Avisita

Avisita erbjuder kundanpassade logi- och konferensbokningstjänster med fokus på kostnadsmedvetenhet, resursavlastning och effektiv administration för våra uppdragsgivare. Våra kunder är företag och koncerner i Sverige och Norden där vi arrangerar, skräddarsyr och administrerar logi, konferenser och events. Vi erbjuder även helhetslösningar för evenemang där vi ansvarar för hela bokningsprocessen, t.ex. vid olika mästerskap.

Om SM-finalerna innebandy

SM-finalerna är världens största årliga innebandyevenemang. Efter 4 fantastiska år i Malmö Arena är evenemanget nu tillbaka i Ericsson Globe i Stockholm. SM-finalen i innebandy är en sprakande heldag där Sveriges bästa herr-och damlag gör upp om titeln som Sveriges, och kanske världens, bästa innebandylag. Förutom två matcher i absolut världsklass kommer det bjudas på bra läktarstämning, sponsoraktiviteter, innebandyförsäljning och mycket mer.