Fika med Avisita och unika konferensanläggningar på KONFEX

Den 5-6 februari presenterar Avisita nya koncept och tjänster inom konferensbokning på KONFEX & EVENT i Göteborg. På plats i montern finns flera partneranläggningar, som förutom sina inspirerande mötesmiljöer och unika konferensmöjligheter även lockar med läckra godsaker som tillbehör till fikat som serveras i montern.

För tionde året i rad vi ställer Avisita ut på KONFEX i Göteborg, i montern med den stora bardisken vid restaurangen. Mässan är en bra mötesplats, både för branschen och för att knyta nya kundkontakter med konferensköpare, säger Karolina Flink, VD på Avisita. Avisitas signum är att vi ”bokar logi och konferens på ställen du inte visste fanns”, vilket vi alltid försöker visa upp i dessa sammanhang. I år får vi sällskap i montern av en fantastisk grupp leverantörer med unika anläggningar och möteskoncept. Alla utställare bjuder på goda fikatillbehör och vår partner Nespresso Business Solutions bjuder på gott kaffe.

Välkommen att träffa:

• Aveqia, Göteborg - Connecting through gastronomy
  • Dalslands Aktiviteter, Dals-Långed
  • Gits Gård, Falkenberg - Boende och konferens både för dig som privatgäst eller till er som företag. Gården är full av överraskningar som kan komma att passa just dig!
  • Gränsö Slott, Västervik – Beauty by the sea
  • Hällsnäs Konferens & Affärsklubb, Mölnlycke
  • Novotel, Göteborg - four star hotel, restaurant and conference. A calm and inspiring place for business and leisure
  • Skansen Kronan/Kronhuset/Kronans Catering, Göteborg - Historisk lokal där maten, servicen och atmosfären gör ert event unikt!

Välkommen att fika med oss!

Läs mer här om Avisita & partners på KONFEX >>

Datum:        5 februari kl. 9.00 – 17.00, 6 februari kl. 9.00 – 16.00
Monter:        B:1
Plats:          Eriksbergshallen vid Hotel 11 i Göteborg
Registrera dig för fri entré via denna länk >>

KONFEX & EVENTS är en av flera marknadsaktiviteter som Avisita använder för att presentera unika konferensanläggningar och inspirerande möteskoncept. Kontakta oss gärna  för mer information.