Brunswick Invest investerar i nya bolaget Avy - boendetjänsten som ska revolutionera hyresboendet

Brunswick Invest investerar i nya bolaget Avy - boendetjänsten som ska förbättra vardagen för miljontals hyresgäster i Sverige genom att förenkla och möjliggöra för de boende att i större grad kunna påverka sitt hem och livsstil.

Avy ska förbättra boendet för de 3 miljoner hyresgäster som finns i Sverige genom att förenkla och möjliggöra för de boende att i större grad kunna påverka sitt hem och livsstil.

Willem De Geer, partner och grundare till Brunswick Invest tar även rollen som ordförande i Avys styrelse. ”Vi har gedigen erfarenhet av både utveckling och förvaltning av hyresrätter och ser ett jättegap på marknaden vad gäller digitalisering, kundnöjdhet och förståelse för hyresgästers behov. Vi behöver en förändring på hyresmarknaden. Avy har pinpointat just detta och har alla förutsättningar för att revolutionera denna marknad" säger Willem De Geer.

Med Avy-Tmpl kan fastighetsägare och förvaltare ge boende en enklare och modernare service, och samtidigt skapa en plattform för en smartare fastighetsaffär. I appen kan boende hantera all grundläggande funktionalitet för hemmet och även ta del av noggrant utvalda tjänster för en förbättrad boendeupplevelse från inflyttning till utflytt. Boendeappen tillsammans med en integrations- och tjänsteplattform, samt unik data och kundinsikt är grunden i Avy-Tmpls produkt.

Avy-Tmpl