Mikaela Dahlberg, affärsutvecklingschef

Mikaela Dahlberg lämnar Oscar Properties och tar plats i ledningsgruppen på Avy

Mikaela Dahlberg lämnar Oscar Properties för att ta plats i ledningen på Avy och revolutionera hyresboendet. ”Jag vill att fler boende ska få kvalitet i sin vardag”

Mikaela Dahlberg har efter tre år på Oscar Properties bestämt sig för att ta sig an nya utmaningar och lämnar nu Oscar Properties för startup-livet.

Mikaela Dahlberg; ”Tiden på Oscar Properties har varit otroligt givande och framförallt vill jag föra vidare mina kunskaper om hur man som fastighetsägare kan erbjuda sina kunder en boendeupplevelse snarare än enbart en bostad. Det finns stora möjligheter för hyresvärdar på både den nordiska och europeiska marknaden att digitalisera och optimera sin förvaltning och samtidigt förstå och förbättra kundupplevelsen för hyresgäster. Avy jobbar med just sådana lösningar och jag ser fram emot att revolutionera hyresboendet tillsammans med ett drivet och skarpt team”.

Willem De Geer, Styrelseordförande i Avy och Partner på Brunswick Invest; ”Mikaelas kompetens och driv är ett välkommet tillskott till Avys ledningsgrupp och accelererar utrullningen av denna boendetjänst och app till de 3 miljoner människor som bor i hyresrätt i Sverige".

Avys digitala boendetjänst ökar kundnöjdheten för hyresgäster och effektiviserar förvaltningen för hyresvärdar