Färsk vegoburgare från Garant

Färsk vegoburgare från Garant

Garant utökar nu sitt kylda vegosortiment med en färsk vegoburgare gjord på texturerat ärtprotein. Burgaren är saftig med ett perfekt tugg och går snabbt att grilla. Ett gott veganskt alternativ som möter den traditionella färska köttburgaren som finns i kyldisken idag.

Vegoburgaren produceras i begränsat antal och kommer att säljas vid tre kampanjtillfällen i utvalda butiker i sommar. Försäljningen sker på Willys vecka 26 och 31 samt på Hemköp vecka 28.

Garant färsk vegoburgare 2-pack
Färsk vegoburgare av ärta med ett högt proteininnehåll. Vegoburgaren är neutralt kryddad för egen smaksättning och passar utmärkt att krydda med nymalen färsk svartpeppar och salt. Enkel och snabb att tillaga på grillen i sommar. 113 g styck.

För mer information, kontakta:
Emma Töpel Hanson, Chef Marknadskommunikation Egna Märkesvaror Dagab, en del av Axfood, emma.topel.hanson@dagab.se

--

Garant betyder mat som är bra för dig och din omgivning. Det låter fint, det känns enkelt, men kvalitet kräver sitt arbete. Våra krav är höga, vår process kan ibland ta år. Det krävs mycket för att platsa i vårt skafferi. Men vi gör det svårt för att det för dig ska bli enkelt att välja något.