Gå direkt till innehåll
Lotta Löfving på Azets är nominerad till Srf konsulternas utmärkelse "Årets Auktoriserade Redovisningskonsult 2019"

​Lotta Löfving nominerad till Årets Auktoriserade Redovisningskonsult

Vi är stolta att meddela att Azets medarbetare Lotta Löfving har gått vidare till slutnominering i Srf konsulternas utmärkelse "Årets Auktoriserade Redovisningskonsult 2019".

Auktorisationen som är branschens kvalitetsstämpel titulerar landets främsta redovisnings- och lönekonsulter. Sedan 2015 har det funnits möjlighet att nominera och lyfta fram auktoriserade konsulter till Srf konsulternas utmärkelser. Årligen utser en jury tre slutnominerade och en vinnare i vardera kategori.

I år är Lotta Löfving på Azets en av de tre slutnominerade i kategorin "Årets Auktoriserade Redovisningskonsult 2019".

- Vilken kul överraskning! Det känns väldigt hedrande att vara nominerad och jag ser det som ett tecken på att vissa tycker att jag gör ett bra arbete, säger Lotta Löfving.

- Det är en välförtjänt nominering som är glädjande för både Lotta och Azets. Ett stort grattis till Lotta och lycka till i finalen!, säger Christian Hoinard som är Affärsområdeschef för Azets redovisningsverksamhet.

Vinnarna kommer att presenteras den 25 september under Srf Kongressmiddag i Stockholm.