Rösta fram den bästa vaggvisan och vinn en Vagga Harmony!

Rösta fram den bästa vaggvisan och vinn en Vagga Harmony!

God sömn behöver både små bebisar – och deras föräldrar. Med nya BABYBJÖRN Vagga Harmony och en spellista med vaggvisor från Spotify finns alla förutsättningar för att lyckas.

Bebisar behöver en god sömn för att utvecklas och sömn, det behöver självklart också deras föräldrar. En skön vagga och ett Spotify-konto med rogivande vaggvisor är melodin som ger alla förutsättningar för en mysig nattning.

Vill du vinna en BABYBJÖRN Vagga Harmony? Gå in på Facebook och BABYBJÖRN (Scandinavia) och rösta fram den bästa av de tio svenska vaggvisor som valts ut. Delar du dessutom med dig av ett minne från när du har vaggat din bebis till sömns deltar du i utlottningen av en BABYBJÖRN Vagga Harmony värd 2 700 kronor.

Klicka här för att komma till tävlingen.

Lycka till!

Nya BABYBJÖRN Vagga Harmony har en unik mjukt fjädrande gungfunktion som också rör sig skönt av barnets egna rörelser vilket hjälper bebisen att somna själv. Vaggan har ett genomskinligt nättyg och är i en låg modell, allt för att du som föräldrar ska kunna ha en trygg uppsikt över ditt barn.

(Aktiviteten är ett samarbete mellan BABYBJÖRN och Allt för Föräldrar som börjar den 27 mars och pågår fram till den 27 april 2012.)

Vinnaren underrättas personligen. Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.