Barnkläder från Ralph Lauren!

Ralph Lauren barnkläder är ett nytt tillskott hos babyshop.se. Märket startades för över 40 år sen och har sedan dess blivit ett av världens mest hyllade varumärken. Babyshop.se är en av få utvalda återförsäljare på Internet av Ralph Lauren och fokus kommer vara på de mest klassiska och tidlösa plaggen.

- Vi är mycket glada att få förtroendet att sälja Ralph Lauren hos babyshop. Det är ett varumärke som många av våra kunder har efterfrågat vilket gör det extra roligt att nu kunna presentera vår första kollektion med det anrika märket, säger Linn Tagesson inköpschef på babyshop.

Babyshop.se växer i snabb takt och kommer under hösten 2011 bredda sin varumärkesportfölj ännu mer med flera välkända varumärken.

Om Babyshop

Babyshop.se är en av Sveriges ledande butiker för barnkläder, barnvagnar, leksaker och skötväskor. Hos Babyshop.se finns varumärken som Ralph Lauren, Molo, Nova Star, mini rodini och Skip Hop. Idag har familjeföretaget kunder i över 20 länder och har snabbt blivit en stark aktör när det kommer till designade barnkläder.

• babyshop.se
  • barnkläder