Breezers nya exotiska smak: Passionsfrukt och Mango

Breezers nya exotiska smak: Passionsfrukt och Mango

Breezer etablerade kategorin av färdigblandade drycker redan i slutet på 90-talet och är känd globalt för sina fruktiga smaker och färgglada flaskor.

Under årets kallaste månader lanserar Breezer nu en exotisk ny smak som tar dig direkt till varmare breddgrader, Breezer Passionsfrukt och Mango! Drycken har en saftig sötma från mango och en syrlighet från passionfrukt som ger en fräsch tropisk smak perfekt till förfesten eller middagen!

Breezer Passionsfrukt & Mango

Doft: tropisk doft av mogen mango med frisk och aromatisk passionfrukt
Smak: saftig sötma från mango med skärpa från sötsyrliga passionsfrukter

Finns nu på Systembolaget:
Art nr: 59486
: 22 SEK
Vol: 27,5cl
ABV:

Kategorier

Bacardi grundades 1862 i Santiago de Cuba av Don Facundo Bacardi Massó. Don Facundo och hans bror, José, startade destilleriet med namnet Bacardi y Compañía, i vilket vi skapade världens första lagrade klara rom. Taket på destilleriet var bebott av fladdermöss, vilket har gett Bacardi sitt ikoniska fladdermusmärke. Idag är BACARDÍ mer än rom. Idag har vi en portfölj i världsklass med mer än 200 varumärken inklusive BACARDÍ®-rom, GREY GOOSE®-vodka, BOMBAY SAPPHIRE®-gin, MARTINI®-vermouth och mousserande viner, DEWAR'S® skotsk whisky och PATRÓN®-tequila. Idag är BACARDÍ världen största familjeägda spritföretag.

Presskontakt Head of Marketing Nordics

Presskontakt Brand Manager Nordics