KitchenAid lanserar tre nya färger hos Bagarenochkocken.se

Vi är stolta att som första butik i Sverige erbjuda de nya pigga KitchenAid färgerna Solgul, Violette samt Cranberry. Detta är färger som man blir glad av. Som ett introduktionserbjudande erbjuder vi en KitchenAid citruspress på köpet.

Bagaren och Kocken har sveriges största sortiment av KitchenAid produkter. Vi säljer våra produkter i Butik i Göteborg samt på nätet: www.bagarenochkocken.se

Bagaren och Kocken representerar ett stort antal kända varumärken inom design, inredning, köksredskap, köksmaskiner och vitvaror. Gemensamt för våra leverantörer är att de står för god design och hög kvalitet.

KitchenAid, Bamix, Le Creuset, Dualit, Tivoli Audio, Tangent, Global, Demeyere, Fissler, Mauviel, Magimix, Bodum, Ankarsrum, Smeg, Sabatier, Rice, Greengate, Kenwood, Roberts radio, Porsche m.m

För frågor eller högupplösta bilder kontakta Ulf Kihlberg Tel: 0705536610