Bagpal Scandinavia är nu godkända partners till förmånsföretaget Benify!

Bagpal.se som erbjuder en tjänst för enkel, bekväm och säker frakthantering av resenärers bagage, inleder nu ett samarbete med förmånsportalen Benify. Detta innebär att du som via företaget är ansluten till Benify kan använda Bagpals tjänster till ett förmånligt pris.

”Vi är glada över att kunna erbjuda företag och dess personal våra tjänster. De är många företag som har anställda på resande fot. Att slippa tänka på bagagehanteringen är ett enkelt sätt att underlätta deras resande. Vi ser det som en utmärkt personalförmån för de som har många resdagar per år” säger Bagpals marknadschef Rickard Brink.

Om Bagpal

Bagpal Scandinavia lanserades tidigare i år och erbjuder en tjänst för enkel och bekväm frakthantering av resenärers bagage. Tjänsten innebär att du inte längre behöver bekymra dig om att släpa din tunga packning till flygplatsen, stå i kö för att checka in, eller vänta på bagaget vid ankomst till destinationen. Bagaget får istället vänta på dig. Kunden väljer själv var bagaget ska hämtas upp och levereras.

Om Benify

Sedan 2004 har Benifys vinnande koncept spridit sig som en löpeld världen över. Allt fler arbetsgivare – och bland dem flera av de absolut största – har förstått vikten av att attrahera och motivera medarbetarna genom att erbjuda det lilla extra, som gör så stor skillnad. Idag finns Benify i nio länder och har nästan en miljon unika användare. Genom att skapa en egen företagskultur där varje individ känner sig välinformerad och trivs på sin arbetsplats kan modellen appliceras på andra. Förmåner och kompensation blir till något enkelt.

• Resor

Bagpal Scandinavia AB är ett oberoende partnerägt aktiebolag som grundades 2015. Som det första företaget i Skandinavien erbjuder Bagpal resenärer, att vid resetillfället få sitt bagage upphämtat och levererat i förväg. Tjänsten erbjuds tills vidare endast för resor till länder inom EU med avresa från Sverige. En etablering i grannländerna Finland och Danmark förväntas ske inom de närmsta två åren. Med uppmaningen ”packa tungt, res lätt.” tar nu Bagpal Scandinavia AB klivet ut på den skandinaviska marknaden.