Luckan Primo kashmir

Lansering från Ballingslöv – Ballingslöv Selekt

Ballingslöv Selekt - noga utvalt sortiment till extra förmånligt pris!

Nu lanserar vi på Ballingslöv nya kökskonceptet Ballingslöv Selekt! Ballingslöv Selekt gör det möjligt för dig att skapa ditt drömkök till extra förmånligt pris.

Luckan Primo som ingår i konceptet kombinerar design och hållbarhet till ett pris som passar din plånbok. Välj mellan fyra noggrant utvalda färger som passar perfekt in i dagens moderna hem. Vårt utvalda sortiment av köksprodukter erbjuder något för varje smak med tanke på både funktionalitet och inredningsstil. Ett prisvärt alternativ utan att kompromissa med kvalitet och design.

VAD ÄR BALLINGSLÖV SELEKT?
Selekt är ett noga utvalt sortiment av köksskåp och luckor där våra designers har vi valt ut ett antal trendriktiga färger och material anpassade för skandinaviska hem. På insidan av skåpen erbjuder vi en antracitgrå låda med mjukstängning som är unik för vårt Selekt-sortiment.

BALLINGSLÖV SELEKT - EXTRA FÖRMÅNLIGT PRIS
Inom konceptet för Ballingslöv Selekt har vi aktivt arbetat med att skapa ett extra förmånligt pris för dig. Detta lyckas vi genom att använda ett utvalt sortiment av färger, luckdesigner samt skåp och inreden. Priset är alltså extra förmånligt. Detta dock utan att tumma på våra generösa garantier.

UTFÖRANDEN
Ballingslöv Selekt erbjuder en stilren slät kökslucka i fyra olika trendriktiga färger. Vit, kashmir, ljusgrå och antracit. Vi hjälper dig gärna med de kökstillbehör som vi anser passar optimalt till Ballingslöv Selekt utifrån både design samt pris. Du kan dock om så önskas välja tillbehör fritt från hela Ballingslöv sortimentet.

BALLINSGLÖV SELEKT OCH HÅLLBARHET
Selekt tillverkas precis som vårt övriga sortiment i fabriken i skånska Ballingslöv. Här har vi med fokus på lång livslängd tillverkat kvalitetskök i snart 100 år. Vi är med vår svenska produktion nära våra kunder och ditt kommande kök transporteras till dig med fossilfri transport.

Ballingslöv Selekt - Luckan Primo 79.900 kr.
Köp till ett vitvarupaket från 37.000 kr.

PRISEXEMPEL: