Nyhet från Ballingslöv - Kök i Fenixlaminat

Nyhet från Ballingslöv - Kök i Fenixlaminat

Luckan Fenix är gjord av materialet Fenixlaminat som ger en exklusiv känsla och matt yta. Den matta ytan andas kvalitet och lyx och ger även den perfekta kulören på ditt kök. Bänkskivor i samma kulör och material som luckan erbjuds i Ballingslövs sortiment för att ta kökets design hela vägen. Med luckan Fenix har du möjlighet att skapa ditt drömkök då det självklart erbjuds matchande tillbehör så som frisidor, sockel m.m. Luckan och bänskivorna finns i fyra färger: vit, beige, grafitgrå och svart. Enligt NCS nedan: Den rejäla och tåliga kantlisten runt luckan harmonierar med luckans färg i ytskiktet Fenixlaminat. Ytliga, mindre repor i Fenixlaminat kan repareras med en fuktig trasa och ett strykjärn. Värmen får repan att stänga sig och återställer ytan. Man kan även använda en vit mirakelsvamp/fläckborttagningssvamp. Detta ger luckan en lång livslängd och ett mycket hållbart kök.

Fenix är säljklart från 3 februari.

Ladda ner bilder på nya Fenix-köken nedan.

För mer information besök vår hemsida www.ballingslov.se

Besök vår inspirationsblogg vardagsgladje.se