Nyhet - Skjutdörrar och förvaring

Nyhet - Skjutdörrar och förvaring

Valnöten är tillbaka! För dig som vill ha det lilla extra till din garderobslösning kan vi nu presentera våra nyheter i valnöt. Utförandet valnöt känns exklusivt, ombonat och ger en varm känsla till ditt hem. Valnöt passar bra till jordnära kulörer, men även vitt, grått och fräschare pasteller. Nyheten kommer som val till alla våra skjutdörrar med profil (Nano from 1 april 2022) samt kan du till modellen Showstopper välja valnöt som både ram och fyllning för en extra tilltagen och lyxig känsla. Vi erbjuder även vårt nya utförande i valnöt på all övrig inredning och stommar till din garderob.

Detaljer i svart
Kulören svart stramar upp och ger en modern look. Som nyhet finns nu klädstång och flera olika handtag i svart utförande.

Belysning slimlight i svart
Med hjälp av vår smarta slimlight kan du enkelt få optimal belysning i din förvaringslösning oavsett var i rummet den övriga belysningen finns, från översta hyllan hela vägen ner till skoförvaringen. Som nyhet 2022 finns slimlight i svart utförande.

Öppen och gömd skoförvaring
Dina finaste skor får extra uppmärksamhet på en öppen skohylla med framkant i svart, kombinera med den snygga skolådan som låter dig dölja viss del av dina skor samtidigt som du får överblick på vad som ryms i lådan.

Ny harmonisk grå inredning
Om du inte vill välja vitt eller svart men ändå hitta en kulör som passar i de flesta hem, är grå svaret. Nyheten grå kommer som val av fyllning till alla våra skjutdörrar med ram samt kan du till modellen Showstopper välja grå som både ram och fyllning för en enhetlig look. Vi erbjuder även vårt nya grå utförande på all övrig inredning och stommar till din garderob. Oavsett vilka inredningsval du gör, kan du få en enhetlig grå förvaring.

Byxhängare i låda
Praktisk byxhängare som ger full överblick och där byxorna hänger utan att bli skrynkliga. Fronten på byxhängaren bidrar till en enhetlig inredning och finns i flertalet färger för att matcha övriga garderoben.

Nyheterna ovan är säljklara från 1 februari.

Ladda ner bilder på nyheterna nedan.

För mer information besök vår hemsida www.ballingslov.se.

Besök vår inspirationsblogg vardagsgladje.se.