Nyhet - Snygga accessoarer och smarta lösningar till köket!

Nyhet - Snygga accessoarer och smarta lösningar till köket!

Att det är detaljerna som gör helheten i ett kök är ett uttryck som verkligen passar Ballingslövs nyheter. Ballingslöv har släppt en rad tillbehör till köket som ger det lilla extra, både visuellt och funktionellt. Nyheterna är väl genomtänkta och känns både lyxiga och unika.

Accentluckan Profil

Luckan Profil är en accentlucka som kompletterar våra köksluckor i det ordinarie sortimentet. Luckan finns med fyllningar i linjeglas, mesh och en tät fyllning i samma svarta kulör som ramen. Den används bäst som en snygg detalj på överskåp i köket eller kanske på en fristående möbel någon annanstans i hemmet.

Nya skåpinredningar

Vi presenterar nya skåpinredningar i flera olika utförande. Vi erbjuder smarta lösningar för hörnskåp, skafferi samt utdragsinredning för smalare bänkskåp. Självklart finns dem i olika bredder och utförande för att passa just ditt kök.

Linjeglas för vitrinskåp

Linjeglaset är ett härdat glas som kan användas i köket för en mer unik look istället för det klara eller frostade glaset i vitrinluckor. Glaset är transparent, dock så förvrängs ljuset vilket gör att det inte upplevs som lika transparent som ett fönsterglas. Linjeglaset monteras med linjerna stående i samtliga luckor och erbjuds till alla vintrinluckor.

Skåp med underhängd lucka

Bänkskåpet med underhängd lucka öppnas och stängs med två gasfjädrar och är perfekt för exempelvis placering på baksidan av en köksö, använd gärna det till barskåp då det är lika snyggt i nedfällt läge.

Överskåp FREE

Vitrinskåpet Free är ett frihängande överskåp. Skåpet är tänkt att användas i de fall där man vill ha ett avskalat utryck utan de traditionella överskåpen men har behov av att förvara t ex glas på ett bra sätt. Free är ett välarbetat och elegant skåp med vitrinlucka i rökfärgat glas, vilket är unik för skåpet i Ballingslövs sortiment.

Frame med belysning

Hyllan Frame kommer kunna pryda ditt kök (eller varför inte ett annat rum i ditt hem) med snygg integrerad belysning i form av ledlist eller spotlights som på bilden ovan. Hyllplanet och hyllan kommer förberedd för dold kabeldragning. Frame med belysning går att få i bredderna 598 mm och 798 mm.

Alla artiklar ovan är säljklara från 3 maj.

Ladda ned bilder på tillbehören nedan.

För mer information besök vår hemsida www.ballingslov.se

Besök vår inspirationsblogg vardagsgladje.se