Nyhet S45 - unik köksö med minimalistiskt och avskalat intryck

Nyhet S45 - unik köksö med minimalistiskt och avskalat intryck

S45 ÄR BALLINGSLÖVS NYA KONCEPT FÖR KÖKSÖAR DÄR LÅNG- OCH KORTSIDOR MÖTS I ETT GERAT HÖRN. PÅ DETTA SÄTT KAN MAN GÖRA EN MINIMALISTISK KÖKSÖ MED EN MONOLITISK KÄNSLA. DETTA GER ETT IDAG UNIKT UTSEENDE PÅ MARKNADEN.

Vår lösning S45 är ett nytt ”avslut” för att kunna ge en köksö i vår omtyckta luckmodell Bistro ett unikt utseende. Fokus med S45 ligger på köksöns hörn och avslut - för en modern och avskalad känsla.

Namnet S45 är hämtat från gradtalet/vinkeln som lucka och frisida möts i - 45 grader. Vi rekommenderar push-funktion på lådor eller utskjutare på luckor istället för handtag, för att av estetiska skäl kunna ta stilen hela vägen. Med en tunn bänkskiva flyter alla komponenter ihop på ett harmoniskt vis och lämnar mer fokus till köksöns vackra avslut.

S45 lösningen erbjuds i kulörerna vitt, gräddvitt, lindblomsgrönt, ostronbeige, pärlgrå, mörkgrå, varmgrå, peppargrå, gröngrå, mörkblå samt nyheten för 2020 - svart. Att låta möbler och inredning samspela mellan ytor är som bekant ett genomtänkt sätt för att uppnå harmoni och balans till rummet.

Nyheten S45 är säljklart från 3 februari.

Ladda ner bilder på nya S45 nedan.

Följ Ballingslövs inspirations-blogg på www.vardagsgladje.se