History in the making

Svenska Ishockeyförbundet x Barebells

Inför säsongen 2021/2022 har Barebells valt att teama upp med Svenska Ishockeyförbundet och landslagen. Svensk ishockey är inne i en spännande resa med flera kommande internationella mästerskap på hemmaplan. Barebells proteinbars och proteinmilkshakes kommer att visa på stor närvaro under kommande landslagssamlingar för Damkronorna, Tre Kronor och juniorlandslagen och även i aktiviteter runt matcherna.

-”Barebells breda produktportfölj med både proteinbars och proteinmilkshakes är efterlängtade produkter hos våra landslag och Barebells är en viktig partner för oss. Vi är otroligt glada över engagemanget som Barebells visar och ser fram emot vår resa framåt tillsammans”, säger Christer Plars, kommersiell chef på Svenska Ishockeyförbundet.

- ”Det här är Barebells största samarbete för 2022 och vi ser fram emot att skapa nya spännande aktiveringar med våra fantastiska landslag. Vi vet att Barebells produkter är otroligt uppskattade av hockeyutövare sedan tidigare så det här är ett sätt att visa vår uppskattning till dem”, säger Viktor Helgesson, marknadschef på Barebells

Redan denna vecka drar landslagssäsongen i gång på riktigt med viktiga matcher för både herrar och juniorer, men framförallt med viktig kvalmatch för Damkronorna i Luleå. Barebells är givetvis med på plats för att stötta och heja fram våra stjärnor på bästa sätt för att tillsammans skriva historia

Kategorier