Digital publik går till teatern för att titta på radio.

Digital publik går till teatern för att titta på radio.

Efter tre nästintill utsålda livepoddar fick David Batra njuta av fina recensioner i Dagens Nyheter!

"David Batra är en suverän scenintervjuare, samtalsledare, moderator. Hans värdskap är av det slaget att han inte för mycket försöker göra det till sin kväll, utan styr och lyssnar med utmärkt balans, är snabb nog i skallen att stoppa in en kvickhet eller ett ifrågasättande där det behövs, verkar genuint intresserad av vad gästerna har att säga" skriver Niklas Wahllöf på Dagens Nyheter. Hela artikeln hittar du här.

I veckans avsnitt så får David sällskap av ingen mindre än Gry Forssell, och det hittar du givetvis på RadioPlay och där poddar finns!