Nikki Amini hörs varje fredag i NRJ Morgon med Adam Alsing.

Nikki Amini blir en del av NRJ Morgon med Adam Alsing

Varje fredag med start imorgon kommer Nikki Amini vara en del av NRJ Morgon med Adam Alsing.

Hon kommer driva programpunkten New Hits Friday där hon varje vecka lyfter fram nya aktuella låtar som Adam, Klara och Messiah få tycka till om.

Genom åren har NRJ alltid varit mitt förstahandsval bland radiostationerna. I mina tidigare jobbuppdrag har jag besökt NRJ-studios runtom i Europa. Från och med imorgon förgyller jag mina fredagar med att joina Adam, Klara och Messiah i NRJ-studion varje fredagsmorgon! Jag kommer bland annat att bjuda på en klassisk ”Hit eller Shit” av nysläppta låtar. Ser så mycket framemot detta, säger Nikki Amini

Nikki är aktuell i Sveriges Idoljury och har tidigare genom sina år i musikbranschen arbetat med världsstjärnor som till exempel Justin Bieber, Rihanna, Lady Gaga och Avicii.

New Hits Friday hörs varje fredag ca 08.25 i NRJ Morgon med Adam Alsing.