Adam Alsings avslöjande i NRJ Morgon

Adam Alsings avslöjande i NRJ Morgon

I morse avslöjade Adam Alsing i NRJ Morgon en hemlighet som han har gått och burit på i flera månader - han ska bli farfar!

Sonen Sebastian väntar tillökning tillsammans med frun Ida. Adam berättar att han ser fram emot nedkomsten men känner sig lite främmande för att kallas för farfar.

- Jag har lite problem med titeln farfar, det betyder ju äldre, berättar Adam i morgonshowen.

- Jag försöker hålla mig från att köpa massa grejer men det finns ju SÅ mycket gulliga barnkläder!, fortsätter Adam.

Adam berättar vidare att han ska bara göra roliga grejer med barnbarnet och sen lämna tillbaks det när det är dags att sätta sig i soffan och titta på sporten.

​NRJ Morgon med Adam Alsing, Klara Doktorow och Messiah Hallberg hörs varje morgon 06:00 - 09:30.

Europas ledande radiovarumärke med över 28 miljoner lyssnare varje vecka i 12 länder. NRJ är Sveriges mittpunkt för hits med högt tempo och passion för musik, nöje, stora events och de hetaste konserterna. Det är på NRJ de största artisterna premiärspelar sina nya låtar och bjuder på exklusiva intervjuer.

Presskontakt Press Manager Bauer Media 070-556 47 30 LinkedIn

Bauer Media Sverige underhåller och informerar mer än 5 miljoner lyssnare varje vecka och vi når med det hela 50% av den svenska befolkningen. Vi berikar vardagen för våra lyssnare och aktiverar våra kunder regionalt eller över hela Sverige genom Sveriges största radiostation Mix Megapol, samt Rockklassiker, NRJ, Vinyl FM, Lugna Klassiker, Retro FM och Svensk Pop. Dessutom serverar vi 1 miljon av dem online och on demand med Podplay och Radioplay - våra plattformar för tusentals populära podcasts och digitala hem till våra stationer.