Girl power på Mix Megapols Guldscen

Girl power på Mix Megapols Guldscen

Molly Sandén, Laleh,  Miriam Bryant och Titiyo uppträder alla på Mix Megapols Guldscen
4 maj. En exklusiv spelning bara för Mix Megapols lyssnare som vunnit en plats genom att lyssna på radio.

Varje år samlar Mix Megapol de bästa artisterna i Sverige på en och samma scen. Tidigare har Tomas LedinVeronica Maggio, GES, Danny Saucedo, Loreen, Darin med flera klivit upp på den gyllene scenen. I år är det girl power rakt igenom med Miriam Bryant, Laleh, Molly Sandén och Titiyo

Tillsammans med en kompis får Mix Megapols vinnare njuta av en lyxig helg i Stockholm med middagar och boende på fint hotell, som toppas med denna exklusiva musikupplevelse.

Det ska bli jättekul att spela på guldscenen. Det känns lyxigt!, säger Titiyo

Jag kommer spela mina nya låtar, och kanske någon gammal favorit också, hälsar Molly Sandén

- Det är otroligt kul att vi samlat en så härlig line-up i år igen! Det är verkligen riktigt bra artister som är med, och det känns på något sätt som att det ligger i tiden att det är 100% tjejer, konstaterar Alexander Lindahl, programchef på Mix Megapol

Tävlingen om att vinna en plats på Mix Megapols Guldscen pågår till och med 2 maj.

Observera att Mix Megapols Guldscen är ett slutet event. För pressackrediteringar kontakta pressansvarig maja.thomhave@bauermedia.se