Ljudet av 100-Wattaren!

Bauer Media bevakar varje vecka vad som händer på ljudmarknaden, stort och smått, spännande och roliga ljudnyheter som vi samlar i vår egen podcast Vi hörs!.

Igår hölls 100-Wattaren och Vi hörs! fanns på plats och fick prata med alla glada vinnare. Bland andra fick vi höra Mirja Wester, VD Göteborgs Filmfestival om deras kampanj som toppade CNN samtidigt som Capitolium stormades i Washington.

Bauer Media skapar innehåll som når fram och låter människor uppleva styrkan i och möjligheterna med ljud. Vi skulle kunna kalla det resultatet av ett starkt och målmedvetet Bauer Media. Men vad det verkligen handlar om är ju något mycket större, mer känslomässigt och samtidigt helt självklart.

Vi kallar det Ljudeffekten.

Lyssna på podden på Podplay